Biedronka czy Stonka

2014-11-05 08:00
Warto przeczytać - kliknij na obrazek
 

Życie Handlowe nr 6 czerwiec 2014

2014-06-23 00:00

 

 

Kilkadziesiąt statuetek Przebojowych Produktów trafiło w miniony czwartek do zwycięzców tegorocznego konkursu Przeboje FMCG 2014 organizowanego przez magazyn „Życie Handlowe”.

W trakcie uroczystej gali wyróżniono również wybitnych przedstawicieli polskiego hurtu i detalu oraz rozdano różnego typu nagrody o wartości blisko 330 tys. złotych.

Tegoroczna gala Przeboje FMCG 2014 była wyjątkowa, ponieważ zostały wręczone specjalne wyróżnienia przedstawicielom polskiego handlu. Wśród wyróżnionych znaleźli się:

 - Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał – w kategorii „Inwestycja 2013 roku”

- Marek Theus, prezes Grupy MerCo – w kategorii „Regionalne Inicjatywy Detaliczne”

- Roman Kozieł , prezes hurtowni Agra oraz Stowarzyszenia Handlowców Ziemi Opolskiej – w kategorii „Regionalne Inicjatywy Hurtowe”

- Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten, w kategorii „Regionalne Inicjatywy Hurtowe”

- Anna Bołacharewska, prezes MPT Tabo – w kategorii „Kobiety handlu”,

- Leszek Bać, prezes GK Bać-Pol, Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł, Krzysztof Paczóski, prezes sieci Topaz – w kategorii „Wizjonerzy handlu”.

W części poświęconej Przebojowym Produktom, zwycięskie produkty podzielone zostały na trzy główne kategorie – produkty spożywcze, niespożywcze oraz kategorie specjalne. W sumie nagrodzono ponad 50 artykułów dostępnych w sklepach spożywczych. Warto podkreślić, że na koniec tej części gali wydawnictwo Media Direct wraz ze sponsorami przyznało nagrody dla swych partnerów biznesowych o łącznej wartości sięgającej 330 tys. złotych.

 Tegoroczną galę poprowadził znany dziennikarz i prezenter Jarosław Kuźniar.

ZOBACZ ZDJĘCIA Z GALI PRZEBOJE FMCG 2014

Wiadomości Handlowe: "Producenci przychylniej patrzą na regionalne hurtownie"

2013-01-07 08:00

Wielcy odbiorcy detaliczni z reguły koncentrują się na najlepiej rotującym asortymencie i niechętnie przyjmują kolejne nowości. Jeśli handel tradycyjny zostanie zmarginalizowany, to mali i średni producenci zaczną padać jak muchy. Bo komu wtedy sprzedadzą swoje serki, wafelki czy napoje w sześciu smakach? Coraz częściej dociera do nich, że koncentrując się na handlu z wielkimi koncernami, sami zakładają sobie pętlę na szyję.

Sukces frekwencyjny i handlowy Opolskich Targów Konsumpcyjnych potwierdzają zarówno liczby, jak i opinie uczestników imprezy, której 23. edycja odbyła się 17 października br. Rekordowa liczba 180 wystawców, rekordowa liczba odwiedzających, reprezentujących 360 podmiotów gospodarczych i blisko 700 sklepów, rekordowa łączna wartość zamówień, tłum i gwar w hali targowej – to nieczęsty widok w trudnych dla handlu czasach.

Co najciekawsze, kupcy, dystrybutorzy i producenci, z którymi rozmawialiśmy, wskazują, że zbyt ostatnio wychylone (m.in. w wyniku spektakularnej ekspansji dyskontów czy reperkusji, jakie wiążą się z przejęciem Tradisu przez Eurocash – red.) wahadło rynku FMCG zaczyna znów wracać do pozycji pionowej.
więcej na: http://wiadomoscihandlowe.pl/content/view/26107/3726/

Wiadomości Handlowe: Dobre pomysły na trudniejsze czasy?

2012-06-17 08:00

W niełatwych dla handlu tradycyjnego czasach cenne są wszelkie działania wspierające procesy integracyjne rozproszonego detalu. I wcale nie muszą to być jednolite sieci handlowe. Na rynku nie brakuje przedsięwzięć działających na zasadzie stowarzyszeń, które dla realizacji konkretnych celów aktywizują producentów oraz sklepy różnych szyldów i formatów.

Czytaj więcej na http://wiadomoscihandlowe.pl/content/view/25598/243/